.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه نگران کننده یک زن مازندرانی به شمال نیوز ؛
« من از بیگانگان هرگز ننالم ......»
شمال نیوز: جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟....

شمال نیوز : نامه خانم نرگس رضا قلی زاده اهنگر به شمال نیوز آنقدر با اهمیت است که تحریریه سایت به اتفاق تصمیم به انتشار آن در بخش اخبار ویژه گرفته تا شاید مدیران ارشد استان خصوصا مدیران مرتبط بدانند در حوزه تحت مدیریتشان چه خبر است !

فقط یکبار مطالعه نامه این خواهر گرانقدر ، خواننده را یاد شعر معروف « من از بیگانگان هرگز ننالم ......» می اندازد . زنی مازندرانی که متخب اول روستای خود بوده و در کشوری دیگر نیز با حجاب اسلامی تحصیل می نماید و از حجاب خود دفاع می کند و در کشور و استان خود نیز با بی مهری مسئولان قرمانداری و استانداری مازندران روبرو می شود .

بدون تردید معاونت عمرانی استانداری باید به عنوان حوزه مستقیم و مرتبط با شوراها ، هرچه سریعتر پاسخگوی افکار عمومی بوده و نسبت به احقاق حقوق این عضو سلب عضو شده شورا اقدام نماید .

متن کامل نامه این خانم محترمه را باهم می خوانیم :

بسمه تعالی

مدیر محترم سایت شمال نیوز

با سلام و احترام

اینجانب نرگس رضاقلی زاده آهنگر عضو شورای اسلامی روستای آهنگرکلابزرگ بخش گتاب شهرستان بابل بوده و چون دانشجوی مقطع دکتری در کشور تاجیکستان بودم یک مشکلی که در این کشور برای خانم های دانشجوی ایرانی وجود داشت دفاع از رساله بود. که رئیس شورای دفاع گروه تاریخ آکادمی علوم اجازه دفاع با حجاب اسلامی را نمی داد .

پس از دو سال تلاش و وساطت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان ، تاریخ دفاع اینجانب 28 اسفند تعیین شد و چون تا زمان دفاع مجبور بودم در محل تحصیل بمانم. لذا به مدت دو ماه (بهمن و اسفند93)از شورا مرخصی گرفتم. اما شورای محل با مرخصی بنده موافقت نکرد و از آنجا که مطمئن شده بودند بنده به مدت دو ماه در محل حضور نخواهم داشت. بدون در نظر گرفتن مواد قانونی و با هماهنگی بخشداری گتاب و فرمانداری بابل به صورت غیر قانونی ، اینجاب را سلب عضویت کرده اند.

اینجانب به درخواست و اصرار اهالی محترم روستای آهنگرکلا بزرگ موضوع را پیگیری نمودم که متأسفانه بخشداری گتاب و فرمانداری بابل از ارائه دلایل و مدارکی که دال بر غیبت غیر موجه تعریف شده طبق ماده 82 مکرر 2 وظایف و قانون شوراها امتناع کرده بودند.( بخاطر عدم وجود ادله ی قانونی) بنابراین موضوع را از طریق استانداری مازندران پی گیری کردم .

جالب است بدانید فرمانداری بابل در پاسخی که به استانداری می دهد ،نامه ها رابا قید محرمانه ارسال می کند. از همین رو مسئولان استانداری از ارائه آن به بنده خوداری می کنند. سؤال این است پس اینجانب چگونه از حق خود و حقوم موکلینم دفاع کنم؟

 آیا چنین برخوردی و شیوه ای با قوانین و اهداف نظام مردم سالاری دینی تعارض آشکاری ندارد.؟پس چه کسی باید پاسخ گوی رأی مردم باشد؟

لذا به علت عدم پاسخ گوئی مسئولان در بخش گتاب و فرمانداری بابل ، شورای عالی استان ها راساً به عنوان  بالاترین مرجع امور شوراهای کشور، وارد عمل شد که طی نامه ای ، اقدام غیر قانونی مسئولان مربوطه و اجرای قانون را در این خصوص ، به فرماندار محترم بابل متذکر شد.                                            (پیوست شماره 1 به همراه سه پیوست )

لازم به ذکر است در زمان انتخابات هم بنده در خارج از کشور بوده و تبلیغ هم نداشتم اما اهالی شریف روستای آهنگرکلابزرگ بالاترین رأی را به اینجانب داده اند.     (پیوست شماره 2)

با عنایت به موارد ذکر شده از حضرتعالی خواهشمنداست به منظور اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی به ویژه جهت اطلاع اهالی محترم روستای آهنگرکلابزرگ درخواست بنده و نامه های پیوستی را روی سایت بار فرمائید در صورت اطلاع رسانی دقیق بنده حاضر به ارائه مدارکی که نشان می دهد اقدام مذکور غیر قانونی است تقدیم سایت نمایم.                                                         

 با تشکر و سپاس فراوان نرگس رضاقلی زاده آهنگر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 31 مرداد 1394
شما ک تشریف نداری چ الان چ زمان رای گیری بهتر نبود وقتی وقت نداشتی خودت استعفا بدی مردم بهت رای دادن که باشیی و کارهارو پیگیری کنی تو ک کلا نیستی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 شهريور 1394
اونایی که تشریف داشتن چه گلی به سر آهنگرکلا زدن؟
ابراهیمی 31 مرداد 1394
به نام خدا
توصیف این خواهر گرامی مبنی برپر تلاش و عالم متعهد را از افراد موثق آن ورستا بارها شنیده ام وجود افراد توانمند و آگاه در بدنه اجرایی خود یک معضل برای افراد غیر متخصص و نا کارآمد می باشد. خداوند به شما سعه صدر در برابر ناملایمات عطاء فرماید. این دعای مردم دلسوز مطلع برای شماست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 مرداد 1394
سیستم ضعیف نمی تونه با بدنه قوی کار کنه.مسئولین ما در بعضی مواقع بسیار ضعیف هستند و چه بسا با رابطه به جایگاهی رسیدن. در این سیستم ادم قوی را پذیرا نیستند
عادله 31 مرداد 1394
خواخر جان چنده حرص زندی عرضه داشتی اینجه خوندستی اسا خانی پولم بیری به خاطر حفظ حجاب.تودل امریکا مردم حجاب دارنه .پز چه خبره.نوونه شورا نواشی.
سیما 31 مرداد 1394
چقدر هم نگران کننده شمال نیوز. هم خدا رو می خواد هم خرما رو. یا درسو ول کنه یا شورا رو. مرد دیگه دنویه
دانشجو دکتری در هند 31 مرداد 1394
همینکه همزمان دکتری می خونی و عضو شورا هستی کارت غیر قانونیه. دکتری همه جای جهان تمام وقته مگر اینکه دانشگاهی که درس می خونی معتبر نیست.
خسرو 31 مرداد 1394
با سلام. شايد بهتره شما اول درس خودت تموم مي كرديد بعد به فكر كار بوديد. الان خيلي از phd هاي تموم كرده و معتبرتر از تاجيكستان بيكارند. فرماندار و استانداري كار درستي انجام دادن. اصرار بعضي از مردم موضوعيت نداره.
ناشناس 31 مرداد 1394
با سلام مردم به کسی رای دادند که فکر میکردند قراره زبان آنها در شورا با شه نه شما که همیشه در مسافرت تشریف دارید دکترا گرفتن سخته وکار در شورا سختر مگه آنکه از هر دو یه جورایی بزنی
امیری 31 مرداد 1394
شمال نیوز ,داری به هر دری وارد میشی تا جلوه ی استانداری رو خراب کنی.کامنتمو بزار
آهنگر كلايي 31 مرداد 1394
سر كار خانم سوابق نشانداده اگه ميخواي در جايگاه خودت بماني بايد همرنگ جماعت باشي اگه كار بلدي بايد خودت را مثل بقيه خودت را به حماقت بزني وگرنه به هردليلي شمارا كنار ميگذارند
شهريار شيرخاني 31 مرداد 1394
با سلام
بنده اين خواهر را كاملا مي شناسم و از ايمان و تعهد و دلسوزي او نسبت به كشور و مردم آگاهي دارم و ايمان دارم نامبرده كاري غير از رضاي خدا و در جهت خدمت به مردم انجام نمي دهد و با توجه به اينكه افتخار دارم همشهري و هم ولايتي اين خواهر گرامي مي باشم به يقين اطمينان دارم ايشان مستحق جايگاههاي بالاتر براي خدمت به مردم و سرزمينش مي باشد و اميدوارم فرماندار محترم بابل كه بنده نسبت به عدالت و كفايتش و عدم سياست بازي ايشان اطمينان دارم پيگير خواهند شد تا مردم بتوانند از خدمات شايسته اين خواهر محترم برخوردار گردند.
تعزُّ من تشاء و تذلّ من تشاء
ناشناس 31 مرداد 1394
چرا همه می رن تاجیکستان دکترا می گیرند؟؟ میگن اونجا هم یه پا واسه خودش دانشگاه آزادیه ... اخیراً هم یه خانمی که تو استانداری سمت گرفته هم از اونجا مدرک دکترا دارد.. راستی ارمنستان هم زیاد می روند دکترا می گیرند... انتظار داریم پیشرفت هم کنیم
پاسخ ها به این نظر
ایرانی 31 مرداد 1394
جنابعالی خودتان چه مدرکی دارید که مدرک بقیه را به استحضاء می گیرید!!!!!!
- 31 مرداد 1394
استانداري مازندران بدليل نظارت نداشتن به شرايط انتخاب شورا ودهيار مطابق قانون موجود متاسفانه دهيار ورييس شورا با روشهاي غير قانوني وبيسواد يا حداكثرششم ابتدايي برمسند سوار ميشوند وشكايت مردم محل هم راه به جايي نميبرد .به نظر ميرسد نمايندگان شهرستان با توصيه به فرمانداريها اين كار را باحركت غير قانوني انجام ميدهند.در شهرستان امل دربخش دابودشت براي روستاي.......اين كار انجام شد وشكايت مردم محل مورد توجه قرار نگرفت
نا شناس 31 مرداد 1394
آفرین حق گرفتنی است باید گرفت
علي 31 مرداد 1394
سلام
من اين خانم را كاملا ميشناسم
1- آدم بسيار مذهبي و دو آتشه ميباشدو استفاده از چادر عهد بوق علي الرغم تمكن مالي از جمله كارهاي عجيبش ميباشد
2-مردم به دليل شعار افشاي اختلاس و فساد به او راي دادند ولي دريغ از يك افشاگري و به دليل عدم تخصص مالي بي نظمي هاي مالي در دوره او نيز ادامه يافت
3-با آمدن او به شورا تنش ها زياد و او بجاي تدبير امور و مشاوره از اهالي فن هيچكس را قبول نداشته و به احمدي نژاد و تفكرات او ايمان دارد و اكثر مسئولان را فريبكار و اهل فساد ميداند
اميدوارم اين خانم محترم و پيگير با تغيير روش و منش با استفاده از عقل و منطق دوباره راي بياورند
مازندرانی 31 مرداد 1394
این ابر فرماندار کی بود لطفا معرفی کنید تا مردم این گونه مدیران را بشناسند
تا دفعه بعد بهتر تصمیم بگیرند
از اهالی روستا 30 مرداد 1394
خدمت مدیر محترم سایت وزین شمال نیوز عرض سلام دارم .خانم رضا قلی زاده درست می گوید ایشان اصلا در روستا حضور نداشت اما رای اول را آورد با اختلاف فاحش از نفر بعدی .
اما خودتان از خانم دکتر بپرسید ، آیا ایشان زمان انتخابات به مردم گفت که بعد از رای گیری می خواهم بروم و دیگر بر نمی گردم و شما را به امان خدا ؟
برادر من مسئله حجاب چه ارتباطی به هزار و یک مشکل مردم بدبخت روستا دارد ؟ ایشان اصلا در روستا حضور نداشته است ، مردم چه کار به حجاب ایشان دارند ؟ مگر بقیه خانم های روستا بی حجاب هستند؟
لطفا عوام فریبی نکنید و به شعور مردم توهین ننمایید اخراج ایشان فقط یک دلیل داشت آن هم عدم حضور در جلسات شورا بوده است .
ایشان فردی موجه ، سالم ، مذهبی و انقلابی هستند اما در روستا حضور نداشتند و مردم حق دارند نماینده قانونی آنها در محل حاضر باشد
نا شناس 30 مرداد 1394
مدیریت محترم شمال نیوز در روزهای اخیر دوبار قلبم را شکتین یک بار آنجایی بود که در کامنتهای خبر " پزشک مقصر در مرگ نوزاد سه روزه رئیس می شود" خواندم فرماندار قائم شهر با پدر نوزادی سه روزه قائم شهر با تندی برخورد کرد و وی را از اتاقش بیرون کرد و دیگری امروز که این متن را خواندم
آقای روحانی در فرمانداری ها و استانداری های دولت شما چه خبر است
شهروند 30 مرداد 1394
خواهر عزیز جدا از سیکل اداری که حق با شماست اما دانشجوی دکتری چه رشته ای هستید . ان هم از تاجیکستان ....!!! مدرک گرایی به چه قیمتی ؟//
پاسخ ها به این نظر
ایرانی 31 مرداد 1394
دوست عزیز خودتان با این همه ادعا چه مدرکی دارید؟!!!!!
امانی 30 مرداد 1394
به نام خدا
من یکی از دانشجویان همان کشور واتفاقا هم دوره بودیم شهامت وشجاعت وپایبند ی ایشان به اصول واحکام اسلامی نه تنها زبانزد ما ایرانیها بلکه برای مردم ان کشور چه کادر دانشگاهی وعلمی وغیره بوده وما به وجود ایشان افتخار میکردیم ومطمئن هستیم حقیقت همیشه پیروز میشودوما همچنان طرفدار حق وحقیقتیم.
پاسخ ها به این نظر
بابازاده 31 مرداد 1394
خانم رضاقلی زاده از معدود کسانی هستند که در عصر حاضر برای گرفتن حقوق بحق مردم و موکلانش تلاش زیادی از خود نشان میدهند ، هرچند در این راه صدمات روحی و جسمی زیادی متحمل شدند و میشوند،ولی باز هم دست از احقاق حقوق افراد برنمی دارند . برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت و برای مسئولان و دست اندرکاران استان امید همراهی با مردم را دارم.
نا شناس 31 مرداد 1394
آقا درس خواندن و حجاب ايشان چه ربطي به كار اجرايي دارد ايشان در اين مدت در روستا نبوده و در حقيقت در حق مردمي كه به او راي دادند خيانت كرده چرا عدن كار اجرايي او را در اين دوسال نمي ن.يسيد كه روستا متضرر شده ما اهالي روستاي آهنگر كلاي بزرگ شاگرد اول و محجبه نمي خواهيم ما كسي مي خواهيم كه به فكر مردم و براي روستا خدمت كند اي كاش شمال نيوز با ديگر اعضا شوراي اين روستا ارتباط برقرار كرده و اصل قضيه را جويا باشد وگرنه در اين روستاي افراد با حجاب و درس خواني كه در همين كشور دكترا گرفته باشند زياد است
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 شهريور 1394
این خانم برای حضور در جلسات شورا و رسیدگی به کار مردم از فک و فامیل پول بلیط هواپیما جمع می کرد تا بیاد به جلسه شورا تو سفر ریس جمهور به تاجیکستان تمام روز دنبال دیدار با رییس جمهمور بود. دیگه همه می دونن تمام هجمه مخالفان ایشان به خاطر مخالفت ایشان با شهر شدن روستای آهنگرکلا بوده تا از قبل این به نوایی برسن.
علی 31 مرداد 1394
شمال نیوز بی انصافه
پیامهای یکطرفه را نشر میدهید
پیام صبح را چاپ نمایید...
حسن 31 مرداد 1394
شیوه ی رفتار برخی از مسئولان علیرغم اسم و عناوینی که دارند بسیار ناپخته و خام است که انسان را مایوس می سازد. هنوز هم نمی دانند که این فرصت مسئولیت حتی اگر در راه خدمتگزاری برای مردم باشد محدود است . زمانی خواهد رسید که در میدان نقد قرار خواهند گرفت و آن زمان ، روزگار حتی اجازه دفاع از عملکرد خود را به انان نخواهد داد. به قول پدر مکتب نرفته ام " ادم باید در زندگی اش انسان باشد ".
هم محلی آهنگر کلای بزرگ 31 مرداد 1394
خانم رضا قلی زاده من به شما رای دادم ولی شما نگفتی در روستا حضور نداری شما به ما نگفتی وقت روستا را تلف کردی... ... شما ببین چقدر به مردم روستا بخاطر عدم حضور ضربه زدی خانم رضا قلی زاده با هوچی گری کاری نمی توانی بکنی شما به حق و بخاطر عدم حضور در روستا کنار گذاشته شدید.
بچه محل 1 شهريور 1394
با سلام از اینکه برکناری شما خلاف قانون هست شکی نیست، خواهر من کجا دنبال حق میگردی اگر رسیدگی بود اونایکه ملیاردی میخورن را رسیدگی میکنن، اگه ده سال دنبالشو بگیری نتیجه‌ای نمیگیری بنظر م خودتو اذیت نکن این جماعت اگه گوشت همدیگر رو بخورن استخون هم را دور نمیریزن، پیشنهاد میکنم مرحله بعدی شرکت کن
آهنگرکلایی 1 شهريور 1394
از آقایان قنبرعلی خدابخشی و علیرضا محسن اعضاء فعال و دلسوز شورای اسلامی تشکر داریم و تشکر از شمال نیوز
نا شناس 1 شهريور 1394
آقا قرار بود حکم اخراج یکی دیگر نیز بیاید چی شد ؟
ما منتظر آن یکی هستیم
طنازشكيباييان 1 شهريور 1394
باسلام و احترام به خوانندگان عزيز
اينجانب به مدت چندسال است كه ايشون را مى شناسم چراكه يكى از هم دانشگاهى هاى ايشون در تاجيكستان بودم.وى شخصى بدون شيله پيله بدون تزوير بسيار ساده و متعصب و معتقد به حفظ ارزشهاى ملى و منطقه اى خود بوده و همواره لحظه اى از كمك به هموطنهاى خود دريغ نمينمايد.
تا آنجا كه من عيناً به چشم مى ديدم و با گوش ميشنيدم همه ى دغدغه ى ايشان روستاى آهنگ كلا و مشكلاتش بوده وهست.
با آنكه بنده نه مازندرانى بوده و نه هيچوقت گذرم به روستاى آهنگر كلاه افتاده اما پى گيرى ها و تلفن كارى هاى دورادور و پر هزينه ى خانم رضا قلى زاده در ضمير ناخوذآگاهم حك شده است . بعنوان مثال شاهد دلنگرانى هاى ايشون براى آرامگاه روستا ، مسائل مربوط به بستر رودخانه ، تلاش براى جلوگيرى از تبديل روستا به شهرو متعاقباً زمينخوارى هاى احتمالى برخى از قدرتمندان آن منطقه هميشه در ذهنم ثبت گرديده و حيف است چنين فرد متعهد و دلسوزى به بهانه هاى غير انسانى و معقول بركنار شود و اين خيانتيست فاحش به حقوق اهالى روستا
صانعی 31 مرداد 1394
به نام خدا
در گفتارمان خدا ترسی داشته باشیمو اینقدر فاحش همه چیز را به باد توهین نگیریم . اینکه دکترا در کشورهای دیگر چقدر ارزش دارد با وزارت علوم است نه کس دیگری , اتفاقا پژوهش محور بودن کار این عزیزان بسیار مشکل است, کسانی که علم کافی ندارند خموش به!!!!!!
تالیفات ,مقالات و پایان نامه های ما الان داره در بهترین دانشگاهها ارزشیابی میشه و نمره میاره مدارکمون معتبره و از بسیاری از دکتراهای ایرانی با سوادتریم , خانم رضاقلی زاده با ورود به شورا دنبال پول نبوده چون از خانواده متمکنه من از نزدیک می شناسم. دنبال شغل هم نبوده چون رسمی وزارت آموزش و پرورشه ,لطفا عفت کلام داشته باشیم و خدمات ایشونو که خدا فقط شاهده به سخره نگیریم.
من یکی از دانشجویان همان کشور با ۳۰ سال سابقه آموزشی در ایرانم. واتفاقا هم دوره بودیم شهامت وشجاعت وپایبند ی ایشان به اصول واحکام اسلامی نه تنها زبانزد ما ایرانیها بلکه برای مردم ان کشور چه کادر دانشگاهی وعلمی وغیره بوده وما به وجود ایشان افتخار می کردیم و می کنیم ومطمئن هستیم حقیقت همیشه پیروز است وما همچنان طرفدار حق وحقیقتیم.
نا شناس 31 مرداد 1394
ازسایت شمال نیوزبه علت درج نامه سرکارخانم دکترنرگس رضاقلی زاده قدردانی می کنم.جناب آقای مهندس نبیان مگرمقام معظم رهبری تاکیدنکرده اند(رای مردم حق الناس است)این اقدام شمازیرمجموعه شمادرفرمانداری بابل وبخشداری گتاب اهانت نیست... جمعی ازجوانان اهالی آهنگرکلابزرگ
نا شناس 31 مرداد 1394
خانم نرگس رضاقلی زاده بدلیل اینکه برای مردم فساد اقتصادی را افشا نکند وجلوی بی انظباطی و ریخت وپاش را بگیرد با بهانه های بیخودی درصدد حذف ایشان برآمده اند ولی خدا بر حق است و انشاءاله با الطاف خفیه الهی و باهمت مردم عزیز جلوی افراد فاسد و مفسد اقتصادی گرفته خواهد شد و امید است خانم رضاقلی زاده باآن صلابتی که دارند اقدام به افشاگری خواهند نمود ولی از ایشان می خواهم از لجاجت بازی بیخودی با بابا طاهری دست بردارد چون این کار زیبنده ایشان نبوده و به کارهای مثبت ایشان ضربه خواهد زد
از اهالی روستا 31 مرداد 1394
تا آنجائیکه بنده اطلاع دارم شورای اسلامی روستا آهنگرکلا بزرگ به خانم رضا قلی زاده دوبار مرخصی داد و برای بار سوم با مرخصی ایشان موافقت نکرد و خانم رضاقلی زاده به علت غیبت غیرموجه از شورا عزل گردیدو بدون دریافت مرخصی به خاج از کشور اعزام گردید . این خانم می بایست از همان روز اول به مردم روستای آهنگرکلا بزرگ اعلام میکردند که دوسال از درسش باقی مانده است.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 مهر 1394
دوست عزیز اگر اقدام سه تن از اعضای شورا محل و بخشداری گتاب و فرمانداری بابل و جناب نبیان قانونی بود پس چرا به پیشنهاد خانم رضاقلی زاده برای تشکیل جلسه مناظره پاسخ مثبت نداد. به نظر می رسد چون دست خانم دکتر پر بوده و چه بسا ایشان با مدارک دزدی فساد مالی برخی از مسئولان در سطح استان و شهرستان بابل را افشاء می کردند از ترس از مناظره خود داری کردند.با توجه به شناختی که از خانم رضاقلی زاده دارم ایشان تا به هدفش نرسد دست از تلاش بر نمی دارد.لطفاً این کامنت را بگذار
ایرانی 31 مرداد 1394
خواهر گرامی حتما شما مثل بقیه اعضاء شورا سعی در حیف و میل اموال دولتی نداشتید و با ایشان همراه نگشتید. متاسفانه تعداد افراد حسود و ناتوان که توانایی کسب علم و دانش را ندارند در آهنگرکلا کم نیست. حتما بقیه اعضاء ترسیده اند شما پس از کسب مدرک دکتری جای ایشان را تنگ نمایید. به پیگیری خود ادامه دهید. روزی را که این افراد حسود و مسوولان فاسد شهر بابل و استان مازندران رسوا شوند به خواست خدا بسیار بسیار نزدیک است .
بیطرف 31 مرداد 1394
متاسفانه با شناختی که از شوراء آهنگرکلا دارم این کارهای غیرقانونی از آنها انتظار می رفت بدلیل پیگیری های خانم رضا قلی زاده در جهت حفظ حریم رودخانه و اماکن عمومی روستا به تعدادی از افراد بانفوذ روستا ضرر بسیاری وارد شده که خواستند با این کار جبران نمایند.
نا شناس 2 شهريور 1394
سوال بنده ازرییس شورای روستای آهنگرکلا بزرگ این است.یکی ازوظایف رییس شوراتدوین برنامه سالانه وتقسیم کارمیان اعضای ونیزدریافت گزارش کارازاعضاء است.لطفابرنامه تدوین شده تقسیم کاروگزارش کاراعضاءرادراین سایت منعکس کنید بسیارممنون می شویم.یکدانشجو هم محلی
نا شناس 20 شهريور 1395
برارون خاخرون،همه دزد هسنه،کنه جلودار توندی باشی
سمیرا 12 بهمن 1395
سلام ببخشید ولی من فکر می کنم ما تو کشورمان اگر 2 تا مثل خانم رضاقلی زاده داشته باشیم مشکلات کشورمان تمام می شود آقا یا خانم که می گویی این خانم فلان خودتان با کشور چه کردید چه زحمتی کشیدید که از این خانم انتقاد می کنید یه نگاه به خودتان بندازید چه کردید؟واقعا خانم رضاقلی زاده می تواند فساد را از بین ببرد و تنها چند نفر هستند که با ایشان سر قضیه شخصی دعوا دارند متاسفم که این موضوع را با مشکلات شخصی قاطی می کنند.
نا شناس 18 آبان 1396
خانم قلی زاده خواهش میکنم بیایید مچ ابنا رو که فقط بودجه اهنگ میخورندبگیر تحویل استانداری بدید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.